Tiden for meg selv

Hver dag så står jeg opp tidlig, den stunden på morgenen jeg har for meg selv er effektiv. Da tømmer jeg oppvaskmaskinen, setter på støvsugeren, vasker bord og benker og drikker en eller annen form for kaffe 🙄

Når det er gjort så setter jeg meg ved pc’en og begynner å skrive, da kommer ofte det magiske øyeblikket som jeg bare elsker , nemlig dette 😍

Det er bare så fint,det gir meg inspirasjon, tankene flyter og ordene bare kommer 😊 meg tid er bra tid. Så fylles huset med kjærlighet når en etter en står opp ❤ Verdifullt

Ha en fin lørdag 

Klem 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg