Herregud, dette kunne gått veldig galt

I går så ble vi bedt på middag til Daniel og Martine, jeg ventet på Rune til han skulle komme hjem fra jobb så vi kunne dra sammen bort. Det var kjempekoselig, og de er såå flinke til å lage mat 🙂 Tok med meg Sheriff dit, fordi jeg var tom for mat til han den morgenen, og tenkte at han kunne få kveldsmaten sin der. Pluss at han og Bobbii koser seg så sammen 🙂

Han fikk mat i skåla, og glupsk som han var slukte han i seg maten i alt for stor fart. Plutselig ble han litt stiv, og jeg bare :“DANIEL hva er galt med sheriff?”  Og så datt han livløs (besvimt) sammen på gulvet. Jeg rakk ikke reagere engang før Daniel og Martine var hos han, Martine fikk slått til han i siden så maten spruta ut av munnen hans. Alt skjedde så fort, men fytti granskauen jeg ble redd, tenk hvis vi ikke hadde vært der. Herregud, det kunne gått skikkelig galt!

Da vet jeg ikke helt hva jeg hadde gjort, han er jo gutten min <3 Men heldigvis så gikk det bra og han var klar for mer mat etterpå, MEN det fikk han altså ikke, så heretter blir det bløtlagt mat til han, fine Sheriffen min ❤

Klem fra en bekymra vovvemamma 

#chihuahua #kjæledyr #skummelt #phuuu #mintrofastevenn 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg