For alltid

For et par helger siden ble vi bedt hjem til en veldig god venninne av meg, og vi bestemte oss for å dra dit. Det var kjempekoselig som alltid. Vi begynte å snakke litt om bloggen min, og da sa Sølvi: «Jeg har ventet på et innlegg som handler om meg jeg» Hun bare spøkte så klart, men jeg tenkte at jeg skulle ta henne på ordet og lage et om min kjære venninne😘

Første gangen jeg møtte henne så var jeg litt nærvøs (hun var tross alt søsteren til kjærste`n min den gangen) men altså, hun var bare så imøtekommende, hyggelig og snill. Hun fikk meg til å føle meg rolig og ivaretatt, og vi hadde kjemi fra første øyeblikk. «Dette går bra» tenkte jeg med ên gang👏

Siden den gang har vi holdt sammen i tykt og tynt, grått sammen, ledd sammen og vært på turer sammen. Gleder meg til å skape flere minner med henne 😍 Kunne aldri tenkt meg å ikke hatt henne som min venn, jeg er kjempeglad i Sølvi`sen min ❤

“Gode venner er engler som løfter oss opp igjen når våre vinger har glemt hvordan det er å fly”

Klem fra meg 😊

Litt dårlig kvalitet på bildene men sånn er det bare 

#godevenner #4kløvern #foralltid #blogg #blogger 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg