Lønner seg ikke å tape

I dag så fikk Rune et innfall om at vi skulle koooose oss.. klokka var da 14.00, og han spratt vinflaska. Siden jeg skal være et mer JA menneske i 2019 så fikk jeg bare hive meg rundt å bli med på den. Og jaggu meg har ikke sofaen vært et tema denne gangen, det betyr slitsom morgendag 💪

Så frem til nå har vi kosa oss masse, laga mat (pølse på brødskiva) drikki vin og sånn hehe. Akkurat nå spiller vi kort og taperen må gjøre mye moro vi helst ikke vil, ELSKER DET. Det er jækla flaut da men er jo så gøy, liker ikke å tape for å si det sånn. Følg meg på —>Min Snap<—så kanskje taperen må gjøre noe der hehe 🙂 Ellers så ønsker jeg dere alle sammen en herlig lørdagskveld, DET HAR VI 😍

Klem fra meg ❤

#kos #snap #vin #ikkeofte #moroalagervisjæl #lørdag #blogg #blogger 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg