Jeg slutta å puste

Her hjemme har vi veldig ulik smak på filmer, han elsker action, jeg alt annet enn det. Men innimellom er vi heldige og finner en film vi begge vil se. Og filmen vi så på fredag MÅ dere se om dere elsker spenning. Denne får deg til å holde deg fast, jeg slutta å puste, glemte det helt bort, så Rune bare : “Du kan puste altså” hehe. Spenningen starter i det du setter filmen på og et par ganger i filmen trengte jeg pause hehehe. Anbefaler den på det sterkeste 👍

Dagen derpå er som regel en dag man tilbringer på sofaen med filmer eller serier, så i dag leiter vi etter en ny film i denne sjangeren å se på. Spenning, jeg blir så redd når jeg ser på skrekk/grøsser filmer så vet ikke helt om jeg tør å se på denne filmen jeg har fått anbefalt som heter The Nun… 😱

//bilder fra google

Noen som har sett den? Tør jeg tro? Kanskje på dagtid går greit, fytti jeg er så pysete når det kommer til slikt. Er jo bare en film liksom, men grøssere er rett å slett litt slitsomt å se på hehe 😖

Ha en filmfylt søndag 🎬📽

#thenun #birdbox #grøsser #spenning #blogg #blogger #sundag #søndag

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg