Opps..det hadde jeg jo glemt

«Ja jeg skjønner poenget ditt, og det er kanskje lurt å gjøre det sånn. Men jeg tror jeg gjør det sånn som JEG tenker så blir det nok bra, og det er uansett hvor innvikla det er! Inni hodet mitt så er det så smart»

Sta? Eh ja, det er meg det, uff jeg kan være så innmari sta at jeg selv blir litt oppgitt noen ganger hehe. Ikke når det kommer til diskusjoner, da er jeg bare sta hvis jeg har fakta. Men på gjøremål, herregud er det mulig liksom🙈

For eksempel så kan Linda (min beste venninne) komme med noen tips og råd når vi lager pynt til kaker: «Lene, er det ikke bedre at du lager den figuren i marsipan?» Jeg bare «Neeei, det er mye enklere å lage figurene med fondant»

En dag et halvt år senere ca var jeg tom for fondant, hadde bare marsipan og måtte lage noen roser. Tok frem marsipanen, og tralaaaaa, det var så mye bedre å jobbe med. Shiiiit, kunne ikke si det til Linda.🤔

Det verste av alt er at jeg glemmer det folk sier etter hvert og tror det er jeg som er lur og kommer på ideer vettu. Og sier gjerne til Linda i dette tilfelle da: «Har begynt å bruke marsipan til å lage figurer jeg nå, mye bedre!» Linda: «Du veit det var JEG som sa du burde prøve det?» Jeg hadde jo glemt at det var ho som sa det til meg……..🙄🙄

Oooooops!!! Filler`n 😱

Klem fra en glemsk Lene 😘

#glemsk #råd #taimot #prøv #venninne #smart

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg