Instavennlig liten skjønnhet

Tror du jammen meg ikke den lille skjønne rakkeren Bobbii har fått seg Instagram, det er jo så utrolig søtt vil jeg si. Han er jo så instavennlig at det er jo bare helt sjukt. Bobbi er en Pomeranien som kom til verden den 22.01.16 og hadde nettopp bursta hehe. Det ble så klart feiret, han er jo babyen til min sønn Daniel og Martine 💙

Jeg har passet han veldig mange ganger, og tror dere ikke at det følger med både instrukser og egen ryggsekk. Må jo ha med egen vannskål selv om han drikker godt av Sheriff sin. 🤪

Når “foreldrene” hans er borte så blir det mye facetime hehehe. Sheriff og bobbii er bestevenner så det er bare moro å ha han her. Dette er en hund som virkelig blir tatt godt vare på, og hvis (bank i bordet!) noe skulle skjedd han mens jeg passer han, så tror jeg at jeg hadde rømt fra landet .Er det noen som får god omsorg så er det han, fra alle hold ❤

 

✅Følg den vakreste pomeranien du har sett , bare klikk deg inn HER

Klem fra Farmor 😘

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg