Dette gjorde jeg i går

For en stund tilbake spurte ei venninne av meg om jeg kunne lage en Super Mario kake til hennes sønn sin bursta. Og så klart jeg kunne det. Det er så moro å lage spesielle kaker, kaker med litt arbeid bak. Hun sendte et bilde til meg for inspirasjon, så da hadde jeg en god start 🙂 Så da var det bare å begynne å lage figurene som skulle være på kaken. Som dere kanskje har sett, så elsker jeg å sitte å holde på med det 🙂

Kjekt å få laget ting ferdig i god tid, så det får tid til å tørke 🙂 Det er så deilig å ha en hobby som dette der jeg får lov å være kreativ. I love it <3

Så i går kom dagen for baking, jeg er ikke like glad i å bake, men må jo nesten bake også da 🙂 Hun ville ha sjokoladekake, da det er en sikker vinner hos barna. Tok ikke så mye bilder av det, da jeg egentlig snap’et den prosessen 🙂 

Disse ble perfekte som alltid, elsker de hele formene, springformene svikter ofte og gir ikke like fine kaker 🙂 Måtte også lage fondant, da den jeg lager selv er best å bruke på å trekke kaker når jeg ikke bruker marsipan 😊

Når kaken var fylt og smurt opp, så måtte den stå i kjøleskap en stund før jeg kunne begynne med det som jeg syns er så moro, da skal resultatet frem 😏 Hadde jeg vært 20 år, så skulle jeg startet mitt eget bakeri, men visste ikke at dette var min greie i livet da 🙂 Men men, koser meg veldig med det slik det er nå med en kake nå og da 🙂 Her ser dere resultatet av kaken som hun ville ha 😍

Jeg ble veldig fornøyd med denne og det ble hun også, så da var fredagen perfekt da 💪Håper dere får en god helg alle mine lesere 😘

Klem fra meg til deg ❤

#bake #kake #hobby #helg #happy 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg