Jeg blir så sliten av det

«Jeg sitter med hjertet i halsen, hver meter, hver km og hver mil. Jeg blir utslitt av å bremse i hver sving, når jeg føler det går litt fort og av å holde meg fast. Og jeg er BARE en passasjer, skikkelig slitsomt faktisk»

Denne helgen skal vi endelig på hytta til et vennepar på Rauland, det gleder jeg meg skikkelig til, det er bare et problem. Været er skikkelig ille, det snør og er dårlig føre 😱

Jeg liker meg virkelig ikke på vinterføre, men jeg kjører for det. Men helst ikke så innmari langt. Spesielt ikke når det er meldt dårlige kjøreforhold. Sitter liksom med en klump i magen hele veien, håpløst.. men sånn er det. Noen mennesker er så dårlige til å kjøre på vinteren, så man vet aldri. Men så er Rune flink, så dette blir bra 👍

Og på hytta skal vi, så jeg får bare bite tenna sammen, spenne på seg sikkerhetsbeltet, så ordner det seg. Jeg gleder meg skikkelig til en helg med mange gode venner, er vanskelig å finne helger der ALLE kan, så juhuuuuu 😍

Ønsker dere en fin dag i snøkaoset, så håper jeg alle kjører forsiktig i dag 💪😊

Vi blogges fra fjellet ⛷

Klem fra Lene❤

#vinter #fjellet #vinter #nervøs #godevenner #hyttekos 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg