Vi er heldige

En liten oppdatering fra Vierli på formiddagen. Her er det -10, lett snø i luften og formen etter en meget moro kveld er knall. Det var skikkelig kos kan man si. Stemningen var på topp og vi kooooste oss. Jeg føler meg så privilegert over å ha så gode venner, og vi er så heldige som får lov til å bli med på hytta til Linda og de. Det er bare så fint her, og alle fasiliteter er utenfor døra rett og slett.🏂⛷😊

Bare så jækla synd at jeg ikke står på verken bortover eller nedover ski. Kanskje på tide å begynne med det, men slalåm tia er over for min del. Jeg tør rett og slett ikke, for jeg er så redd for å «gåpåtrynet». Pyse, ja det er jeg, men jeg er den første til å innrømme det hehe. Sølvi og jeg er de eneste som har kommet oss opp, så nå skal vi to innta en bedre frokost hehe. Håper dere får en fin dag, det er jeg sikker på at vi kommer til å få

Klem fra meg  ❤

#hyttelivet #godevenner #vierli #champagne 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg