Det var på tide med litt forandring

Reklame | Style frisør og velvære

Endelig fikk jeg vært hos frisøren og fikset på etterveksten, det var virkelig på tide, har utsatt det så lenge. Men heldigvis hadde min søte frisør Sonja tid på torsdag, til både Rune og meg. Jeg var nå interessert i å få litt liv i dette kråkereiret, og er vel egentlig litt ferdig med helt blondt hår. Det har jeg sagt mange ganger før også, men kanskje det er litt mer sant denne gangen. Vi får se da vet du (vet aldri med meg da, ubestemte høne hehehe).

Men med litt hjelp og gode forslag fra Sonja, så bestemte vi oss for litt mørkere bunnfarge og litt lyse og mørke striper om hverandre. Tør ikke å bli helt mørk, selv om jeg kanskje kunne tenk meg det innerst inne. Men så tøff er ikke jeg, hår er ikke alltid bare hår tiiihiiii.

Så var det bare å vente på at fargene skulle gjøre jobben sin. I mellomtiden fikk Rune seg en klipp da…Jeg var bare LITT nervøs når tia kom for å skylle dette ut, spent på hvordan det ble.

Oioioi hjelp, dette kommer til å bli forandring, men det var jo det jeg var ute etter så da fikk jeg bare vente å se når det tørket. Uff helt idiotisk å være så redd for et hår som man egentlig mest har opp i en hårtopp hehe men uansett så er et livløst hår et ubrukelig hår. Resultatet ble så bra, og jeg ble fornøyd, men så innmari vanskelig å finne et godt lys å ta bilde i for å vise riktig hårfarge. Det ser både grønt og rødt og oransje ut, men det er IKKE det.. legger ved bilder uansett, dere ser poenget. And i am happy 🙂

Veldig flinke jenter på Style, følg dem på Instagram HER Legger ved flere bilder i et annet innlegg, må finne et lys som fungerer 🙂 Ha en fin dag videre

Klem fra Lene

#frisør #farger #striper #klipp 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg