Klump i halsen

«Jeg vil kalle meg selv en sentimental person. Jeg er så lettrørt, og den minste lille ting kan vippe meg av pinnen. Sippeguri hehe»

Ofte så tenker jeg gode ting om en venn eller venninne, men syns det er litt vanskelig å si det til dem face to face. Slik skal det jo ikke være! Jeg vet jo selv hvor godt det er når jeg får høre gode positive ting om meg direkte fra den personen som syns det. Det gjør noe med meg, det gjør meg godt.🥰

Javel, så dukker den klumpen som ligger latent i halsen opp da, men det får så være. Alle har sett en tåre før, og så lenge det er glede som fremkaller det så er vel det greit. Men jeg, jeg er for sentimental til tider. I går fikk jeg tårer i øya fordi en gris skulle slaktes på farmen, hva f er det liksom? 

Er du sentimental? 😭

Klem fra Lene

#sentimental #sidet

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg