Offentlig krangel

«Jeg kjente at jeg ble skikkelig nysgjerrig, så jeg måtte prøve å lytte for å få med meg hva dette handlet om. Jeg skjønner ikke helt hvordan folk kan oppføre seg slik offentlig, og jeg ble skikkelig flau på deres vegne. Voksne mennesker som ikke er mer modne enn som så»

I dag så måtte jeg en tur til byen, og utenfor butikken jeg skulle på sto det altså to voksne mennesker (mann og kone) og krangla så busta føyk. Så dem ikke med en gang, så jeg parkerte rett ved dem.(fillern) Vinduet ble rullet ned, jeg ville jo finne ut hva det dreide seg om.

De skrek og hylte til hverandre som om det var skikkelig bråk rundt dem så de ikke hørte hverandre..noe det IKKE var (nå torde jeg ikke å gå ut av bilen). Folk stoppet opp og sto å så på dem liksom. Men det stoppet ikke dem, virket som de ble mer ivrig av det.

Det endte med at han kjørte fra henne og hun ble stående å gråte. Jeg tenkte: «kan hun ikke gå litt vekk fra min bil da!» Putta proppene i øra og lata som om jeg var i en viktig telefonsamtale, og snek meg forbi. Hurra for uvennskap på offentlig parkeringsplass. Tøfft!!

Onsdagsklem fra meg 

#uvennskap #blogg #blogger #flaut #nysgjerrig

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg