20 litt dypere spørsmål og svar

  1. Hva er din største frykt?  Å miste noen jeg er glad i 
  2. Hvis du måtte fjerne en kroppsdel, hva ville det vært? Lilletåen
  3. Hva ser du når du kikker ut soveromsvinduet? Tog skinner, veranda, svømmebasseng og levegg.
  4. Min beste venninne? Linda
  5. Hva liker du best ved ditt utseende? Det må være øynene
  6. Og hva liker du minst ved ditt utseende? Min kropp
  7. Hva er du mest takknemlig for? For menneskene jeg har i livet mitt. 
  8. Savner du noen nå? Ja, jeg savner Pappa’n min og lille Alma
  9. Fortell om et godt barndoms minne ? Ferietur med Mamma og Pappa. Vi kom frem sent på kvelden til Jokkmokk i Sverige, det pøse regna og min søster og jeg fikk lov å bade i bassenget før vi la oss… det var lykke.
  10. Fortell om ditt verste barndoms minne? Den dagen Pappa flytta 
  11. Er du en romantiker? Ja det vil jeg si jeg er, selv om jeg kanskje ikke legger opp til romantiske øyeblikk hele tia. 
  12. Hvis penger ikke var et hinder, hvordan ville du ha levd livet? Jeg ville reist MYE, ellers hadde det blitt som nå, med en oppussing/påbyggings plan på huset klar NÅ.
  13. Sliter du med angst? Angst er endel av mitt liv, men jeg har lært meg å leve med det.
  14. Beskriv deg selv med et ord? Omtenksom
  15. Hva hører du akkurat nå? Sheriff snorker hehe.
  16. Hvor føler du deg tryggest? Hjemme, der er det alltid trygt og godt.
  17. Hvis du måtte bytte navn, hva ville det da vært? Da ville det vært Amanda.
  18. Hvis du kunne tilegnet deg en ny ferdighet, hva ville du valgt? Jeg ville valgt å være Uredd.
  19. Hvilken er din mest brukte emoji? Det må bli ❤ 
  20. Hvis du kunne reist tilbake til en periode i livet, hvilken tid ville det vært? Første året på Haugetun Folkehøy skole uten tvil.

Håper dere likte dette innlegget, takk for besøket, og velkommen tilbake😘

-Lene-

Følg meg gjerne på instagram

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg