5 gode barndoms minner…

“Det finnes en del ting som gjør at jeg tenker på spesielle ting fra min barndom, og det er rart hvordan minner man trodde var glemt dukker opp igjen. Noen ganger skal det ikke mer enn en lukt til, så husker man plutselig noe som gir en så god følelse”

Potetgull i brødpose Jeg husker at jeg alltid fikk med meg salt&pepper potetgull i en slik blank brødpose når jeg skulle på stranda. Og det var ALLTID sand i bunnen av den posen utover dagen. Godt tennene var sterke for å si det sånn. Kjærlighet med figur inni du vet sånn som har blomst i midten eller tekst i midten, jeg husker jeg var så fascinert av disse. Og fikk de hver lørdag, nå ser jeg de oftere og oftere i butikker og kiosker. De finnes også på presenta.no
Lukten av badeball En helt ny badeball har en helt spesiell lukt som drar meg rett tilbake til mine barneår på stranden, jeg ser liksom for meg forventningen jeg hadde når en av mine foreldre blåste den opp.
Når veien utenfor huset blir bar på våren Jeg glemmer ikke da jeg fikk min aller første flunka nye sykkel for stor jente. Den kom i hus på vinteren og jeg fikk ikke lov å ta den ut før det var helt bare veier. Jeg var nede i kjelleren hver dag og kikket på den og gledet meg vilt, og jeg kommer aldri til å glemme den følelsen jeg fikk første gangen jeg fikk ta den ut.

Lukten av myggspiral Denne lukten tar meg rett tilbake til turene våre mellom Larvik og Tromsø. Når vi stoppet på campinger ble det fyrt opp og jeg husker jeg mislikte den lukten skikkelig. I dag liker jeg den, den gir meg en gode minner.Det ene minne tar det andre med seg, og tankene jeg har på min barndom gjør meg glad, så takk til mine foreldre for at jeg har så gode minner ❤

Nyt dagen, skap minner og vær glad

-Lene- 😘

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg