5 opplevelser jeg ikke glemmer…

Ny dag, nye muligheter.. Ja det er en klassiker, men det er en sann en. I dag sto jeg opp tidlig, solen skinte inn vinduet og jeg kjente at humøret sto i stil med sola. Og da skal man ikke klage, dette blir en bra dag. Jeg bestemmer og jeg har bestemt at den skal bli det så da er jeg fornøyd. Tenkte jeg skulle starte min blogg dag med å fortelle dere 5 opplevelser som jeg aldri kommer til å glemme.

  • Den dagen vi var første bil på ulykkesstedet der en 15 år gammel jente ble stygt skadet, har skrevet om den opplevelsen her. Det var virkelig noe jeg aldri glemmer..
  • Da Daniel brakk armen sin, den var så brukket at den lå i en S og jeg var der. Det var ikke lett å holde seg rolig da, det gjorde skikkelig vondt i mamma hjerte mitt.
  • Den dagen pappa flytta, jeg har skrevet om det her før. Det er en dag jeg aldri glemmer.
  • Du skal bli farmor.. Daniel hvisket dette i øret mitt og jeg kunne ikke tro det, for en dag. Les om det her.
  • Turen med min søster og mamma til Wrocklaw. Det var første gang vi 3 var på tur alene sammen, og det er en tur jeg setter høyt.

Det finnes utrolig mange ting som har satt seg i hjerte og dette var noen av dem, må jo spare litt til en senere anledning.

Ha en knall dag 😊
signature-fonts

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg