5 ting som gjør meg til en bedre blogger…

Å blogge krever motivasjon, konsentrasjon og kreativitet. Det kan til tider være utfordrende og tidskrevende, noen dager så føles det håpløst mens andre dager går alt på skinner. Det finnes ting som gjør meg til en bedre blogger og her er noe av det som hjelper meg på min vei med bloggen.

Bilder er så klart en stor del av hele prosessen, å ha en blogg uten bilder er for meg kjedelig, så bilder kreves. Det må ikke alltid være av meg selv, men jeg føler jeg blir bedre kjent med personen bak bloggen om det ofte er bilder av eieren. Derfor tenker jeg at andre føler de blir det med meg også. At jeg burde ha et mer avslappet forhold til bilder av seg selv er en ting jeg fortsatt jobber med, men fra starten til nå så er det 100 ganger bedre nå.

Inspirasjon er en ting jeg ikke er redd for å ta fra andre, fordi jeg finner mye bra i andre blogger. Kanskje innholdet er såpass bra at jeg også kunne tenkt meg å laget et slikt innhold. Det har skjedd og det vil skje sikkert skje flere ganger. Andre er frie til å ta inspirasjon fra mine innlegg ihvertfall. Det gjør meg VELDIG glad de gangene jeg har fått spørsmål om noen kan “stjele” ideen min ❤

Kommentarer er en ting som for meg viser at innlegget er godt, nettopp fordi noen sier det til meg. Det setter jeg veldig stor pris på og gir meg også motivasjon. Så tusen takk for det. Engasjement er ikke noe man får gratis bestandig, så det å gi litt tilbake er også viktig for meg.

Innhold er noe som jeg har jobbet litt med, i starten satt jeg å tenkte meg ihjel, fordi jeg SKULLE få ut noe. Jeg følte det var noe jeg måtte gjøre. Akkurat det kunne ta flere timer og det var skikkelig slitsomt. Nå så kommer det naturlig til meg og jeg skriver fordi jeg vil og ønsker det, ikke fordi jeg føler at jeg må.

Åpenhet er noe som gjør alt så mye lettere, å kunne skrive fra hjerte gjør alt så mye enklere. At jeg har åpnet meg mer og mer siste året har gjort fremgang på både min blogg og for meg personlig ❤
signature-fonts
Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

 

 

 

 

 

6 kommentarer
    1. Jeg er veldig enig i alt du skriver her, og det samme gjelder for meg 🙂
      Og spesielt det med bilder. Det å ha med bilder blant annet av seg selv, gjør faktisk at man blir bedre kjent med den man leser om. Man får lettere inntrykk av personen, og kan dermed lese alt så mye bedre og riktigere.
      Selv trapper jeg ned bloggingen en periode nå, og dessverre også blogglesingen. Men kommer til å kikke innom med jevne mellomrom. Det blir kanskje ferre kommentarer fra meg, men like kjekt å lese fordet 🙂 Synes jo det er kjekt både å kommentere, og få kommentarer på egne innlegg, så sånn sett litt dumt. Men her er det helsa som bestemmer for øyeblikket.
      Kos deg med å skrive blogg, det er det viktigste ♥

      1. Ja det er koselig å “kjenne” personen bak bloggen 😊 Tusen takk for alle kommentarer du har lagt igjen hos meg, det setter jeg veldig pris på, håper du kommer sterkere tilbake ♡ Helsa kommer først og god bedring til deg 💕

    2. Så bra skrevet! Du har en kjempefin blogg som har inspirert meg masse! Og som du vet følger deg jo, og leser alt du legger ut! Kan nok bli flinkere på å kommentere, så det må jeg ta til meg! Og har aldri tenkt over dette med bilde av meg selv -men kanskje jeg burde tørre å skrive litt om meg selv også? (vet ikke om jeg tørr da, men er helt enig i argumentene dine!) Takk for inspirasjon igjen -jeg skal absolutt jobbe videre med min blogg også .men som du sier -ikke alltid like lett -og jeg hadde helt glemt hvor tidkrevende det er å blogge! Ikke bare skal man ha gode innlegg og bilder, men viktig både å svare på kommentarer og være aktiv hos andre. Er jo nesten heltidsjobb, ha,ha!

      1. Tusen takk 😊 det er så utrolig hyggelig at du følger meg, og jeg koser meg med å følge deg også 😊 Begynn i det små, babysteps. Så tør du mer og mer, øvelse gjør mester ♡ Tidskrevende er det så absolutt, og jeg liker å skrive der og da, får ikke helt til å forhånds skrive innlegg 😊 Å være aktiv hos andre er like koselig som at andre er aktiv hos meg syns jeg ❤

    3. Jeg syntes også det er svært så stas når noen har latt seg inspirere av innleggene mine, pluss at det da blir spesielt interessant å se deres vinkling av den/det aktuelle saken/emnet 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg