50 år og stolt av en sånn filleting

Det å bestille en time til legen for å få tatt blodprøver er en ting som ligger langt inne for meg. Før så var det null problem, men etter at jeg gang på gang opplevde dette begynte det å bli et stort problem for meg. Legen er klar over det, jeg har vært ærlig om at jeg sliter med det og det hjelper ikke å mase. Men, jeg vet det er viktig, jeg vet at det mest sannsynlig ikke er noe og hvis det skulle være det så er det der uansett blodprøve eller ei.

 

50 år og stolt av en sånn filleting

 

I dag har jeg vært hos legen og tatt alt av blodprøver og jeg må si jeg er stolt over å ha gjort det. Så blir neste utfordring å leve som normalt og ikke ha en nervøs hverdag frem til svar foreligger. Og hvis alt viser seg å være fint så må jeg jo si jeg er glad for å ha gjort det. Da er det 1 år til neste gang jeg må og jeg kan senke skuldrene som faktisk har vært litt forhøyet en god stund pga at jeg har visst at jeg MÅ. Nå er det gjort!

Ha en fin dag videre 🤗

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

8 kommentarer
    1. Skulle ønske det var jeg som slapp unna ned blodprøver kun én gang i året. Så lenge dem ikke sprøyter noe inn så er det greit for meg, man blir liksom vant til det.. takk for gode ord på innlegget til Vibbedille 🥰

      1. Flere ganger i året? 😱 Skulle vært i 2018 og gjort det, men nei, utsatt utsatt og utsatt 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

        Bare hyggelig altså ♥️♥️

      1. Ja det er bra for det MÅ jo gjøres 😳 Det er helt forferdelig å gå å grue seg og det er nettopp det jeg gjør nå frem til prøvesvar. Men, jeg har lovet meg selv og gjøre alt i min makt for å IKKE grue meg 🙏

        Klem ♥️

        1. Jeg gikk i mange år og var fryktelig redd for hva eldst min kunne finne på. Så kom jeg over en blogger her inne som skrev om å stå vakt 24/7, gjorde man det så ville man være helt utslitt om noe skjedde som gjorde at en hadde behov for kreftene sine. De orda talte så til meg at jeg greidde å legge vekk å gå og være så redd (etter hvert). Men det er en utfordring å styre tankene bort fra der man ikke har bruk for at de går. Varm klem til deg.

          1. Det den bloggeren skrev var veldig gode ord og helt sant, for det er klart man blir sliten av å være påpasselig hele tiden 😊

            Men ting tar tid og man lærer mens man lever 🙏🙏 klemt tilbake til deg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg