6 ting jeg gjør hver fredag…

Vasker

Innen helgen setter i gang må jeg vite at det er reint rundt omkring, jeg liker å vite at hybelkaniner, hybelbjørner er borte og at vi ikke har et uryddig hjem. Jeg tar ikke rundvask hver fredag, men det skal lukte godt og være fint, da er det helg for meg. Og helst vil jeg ha en bukett ferske roser på bordet. Da er jeg lykkelig.Vaskerommet

Her skal det være tomt for skittentøy, alt skal være brettet og lagt på plass, og det skal se bra ut innen fredagen starter skikkelig.

Handler

Planen min er å komme i gang med ukes handel, og det har jeg planer om skal skje på fredager. Så neste fredag da er jeg i gang med det, og handlelisten skal skrives nøye slik at det er evt bare brød og melk som må tilføyes enkelte dager. Men enn så lenge så handler jeg inn til helgen hver fredag.

Egenpleie

På fredager bruker jeg ekstra lang tid på badet, da tar jeg ansiktsmaske, kur i håret og gjør alt som ikke innebærer en kjapp dusj. Da er det min dusj dag, så om jeg vil kan jeg denne dagen bruke opp varmtvannet, det er varmt igjen innen Rune må dusje på kvelden uansett (tross alt reint sengetøy, så da må han også dusje før natta)Sminke

Jeg bruker jo ikke sminke hver eneste dag, men en gang iblant syns jeg det er hyggelig. Prøver å sminke meg litt hver fredag i hvert fall. Tar også litt nye bilder på fredager (prøver ihvertfall å gjøre det da, for da har jeg jo litt sminke på). Hyggelig med noen sminkebilder også innimellom.

Kjærestetid

Hver dag ellers i uka har jeg sjelden tid eller rettere sagt så har jeg prioriteringene mine andre steder enn å se på tv og oppholde meg i sofaen med Rune. Fredagene prøver jeg å være litt mer sosial med han, og at vi kanskje ser en film eller andre ting vi ikke har sett på ellers i uka sammen. Vi er jo sammen hver dag så klart, men som regel i uka, så gjør jeg andre ting enn han.

Det er faktisk veldig godt med dager som dette, for da vet jeg akkurat hva jeg har å gjøre. Men aller først så kommer bloggen da, og siden jeg er litt treg med å få ut innlegg i dag, har jeg innimellom punktene neste vasket ferdig i stua.

Lag deg en strålende fredag og takk for at du er innom min blogg ❤

gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg