Å savne noen er den fineste triste følelsen som fins….

I kveld føler jeg meg litt tankefull, og jeg føler meg litt lei meg. Noen ganger så får jeg så stort savn etter hele min familie. Noen ganger så har jeg liksom lyst å bare kjøre en tur til pappa, ta en liten prat å si hei. Noen ganger har jeg lyst å bare holde Alma og gi mine niese en klem.

Men de bor så altfor langt unna til at jeg bare kan gjøre det, og noen ganger er det ekstra leit. Og av en eller annen grunn så kjenner jeg ekstra på det i dag. Kan hende jeg bare er litt ensom i kveld, men uansett så er det jo ikke feil å tenke slik. De er jo familie og i kveld savner jeg dem 💖

“Å savne noen er den fineste triste følelsen som fins” //Maria Parr
signature-fonts
Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg