Åh fy f!!!!

En ting er helt sikkert og det er at jeg har tatt HELT feil av tålmodigheten min, for jeg har trodd i mange år at den er helt på topp. Pusle har jeg ikke gjort siden jeg hadde 3 brikker i et puslespill og det gikk jo bra den gangen, men dette…. 500 små biter, det går ikke bra, jeg blir gal av det og tror rett og slett jeg burde legge det vekk.

 

Jeg lånte det av Martine som puslet dette på 1 dag, hvordan i all verden er det mulig egentlig? Det er jo hundrevis av små lilla brikker og resten er jo bare kaos. Men, så har jeg en liten jævel inni meg da som sier ikke gi deg, og den snakker høyere enn den andre stemmen. Så jeg MÅ bare få det til, men på 1 dag??? Vel, det løpet er jo allerede kjørt, dag 1 er snart over.

 

Hvis jeg er heldig så blir jeg ferdig med det før sommeren kommer, men jeg skal få det til. Uff og uff. Vet dere at det finnes puslespill med 18.000 brikker?? Jeg kjenner at jeg får hjertebank ved tanken. 18.000 brikker og jeg sliter skikkelig med dette på 500. Jeg får vel bare pusle på da, kanskje jeg får lagt på en riktig brikke til før natta. Lykke til til meg etterfulgt av et sukk.

Ha en god natt kjære følgere 😘

honey-script-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

2 kommentarer
      1. Skulle hatt puslespill for 2 åringer jeg å…. DA hadde jeg klart det 😛 Men har god tid til å få det til .. Takk 🙂 <3 Hyggelig å høre fra deg igjen, det var en stund siden….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg