Åh fytti rakker’n…

Jeg har enda ikke satt på varmen her oppe i huset og det merket jeg skikkelig i dag når jeg våknet. Når jeg tok av meg dyna for å stå opp så slo den iskalde lufta mot meg, og det ble ikke noe bedre når jeg kom ut i stua. Åh fytti rakker’n så kaldt det var.. Ikke så rart da det var -3 grader ute! Det føltes som om det var så kaldt inne å selv om at det er 19 grader, Vel, på med ulljakke, sokker, tøfler og ikke minst varmeovn, har jo ikke lyst å fryse heller….En ting vi ikke har kjøpt til huset er varmepumpe, og det er en ting vi absolutt burde ha kjøpt. Så deilig det hadde vært med en jevn god temperatur inne på vinteren. Nå er det på tide å begynne å se oss om etter det, det er jo bare så himla dyrt, men ettersom jeg forstår så er det verdt sin pris. Noen av dem er jo faktisk dekorative også…

Vi får kikke oss litt rundt, for er det en ting vi trenger og burde ha så er det nemlig dette. Jeg har også skjønt det at man kan spare strøm på å bruke varmpe pumpe, er det noe dere har erfart?

Ønsker dere ellers en varm god lørdag 😘
signature-fonts
Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

6 kommentarer
    1. Hei. Vinteren er på vei ja, her var det -3,6 på morraskvisten. Varmepumpe har vi hatt i over 10 år nå. Vi er veldig glad i pumpa. Gir god varme og holder en lunk i huset hele døgnet. Vi har Mitsubishi Kirigamine og er veldig fornøyd med den. Pumpa gir fortsatt god varme godt under -25’C grader ute.

        1. Vi hadde panelovner før. Da måtte vi ha en i hvert rom. Det kostet. Etter pumpa har vi spart strøm og fått en jevnere varme i huset. Anbefaler absolutt pumpe.

    2. Varmepumpe er det beste en kan ha. Spesielt at det er varmt om morran. Vi har Panasonic gulvmodell. Lunt å godt i hele huset.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg