Akkurat det sitter litt langt inne..

Da var vi i gang med ny uke, det er litt godt å komme seg tilbake til de hverdagslige rutinene igjen også. Solen skinner og det er litt stille før stormen, for i morgen er det meldt masse snø og vind. Trodde virkelig vi skulle slippe å få snø nå, men neida. Så i dag skal jeg kjøre å handle, rydde opp litt ute etter forrige storm og bare komme meg i gang med uka og de gjøremål jeg har.

 

Det var litt slitsomt å komme seg opp i dag, men det kommer seg

 

Jeg må få bestilt en time til helsesjekk på Sheriff siden han bare mister mer og mer pels, men akkurat det sitter litt langt inne. Han er jo i god form, og er seg selv lik syns jeg. Og det er jo normalt at “mannfolk” mister hår med årene, og han er jo ikke akkurat ung lenger, han blir 12 år. Jeg er jo bare kjemperedd for at det skal være noe vi ikke kan gjøre noe med. Men greit å få sjekket.

Ønsker dere en fin start på ny uke 😊

honey-script-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg