Akkurat nå

Dagens ord

Dette ordet tenker jeg på når jeg er lei av å vente, lei av å gjøre samme ting om og om igjen. Eller hvis jeg faktisk må gjøre noe om og om igjen. Når ting går galt, hvis noe knuser, hvis noe knekker, hvis jeg ikke får gjort det jeg har planlagt av en eller annen grunn. Da trenger jeg å tenke på dette ordet. TÅLMODIGHET!

Her i huset

Barna er i seng, Sheriff snorker i senga si og i stua er det full fart med actionfilm. Det er ubrettede klær i en balje på stua og enda flere i tørketrommelen. Jeg vet det henger noen klær over sofakanten og stearinlys er IKKE tent enda. Det er jo ikke likt meg, men det har gått litt i ett i kveld. Heldigvis er det noen lys som “tenner” seg selv her, så litt stemning er det jo.

I mine tanker

Jeg er bare så spent på når jeg får vaksinen og ikke minst spent på når de fleste som ønsker får sin første dose. Jeg er 100 % sikker på at hvis det skulle ha skjedd at jeg ble tilbudt Johnson & Johnson eller astra zenica så hadde det blitt et klart nei! Da flytter jeg heller i en enslig hytte langt inne på Hardangervidda. Så gode nerver har jeg ikke at jeg ville ha gamblet på det, russisk rulett er ikke min greie. Det er forjævlig at noen måtte dø pga dette 😢

Ser jeg frem til

Fine dager i vår/sommer med venner og familie. Hipp hurra for utetid.

Håper jeg

At alle jeg bryr meg om har det fint og at det fortsetter slik, ta vare på deg og takk for at du var innom min blogg.

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

 

 

2 kommentarer
    1. Jeg tenker det samme ang. den vaksinen. I utgangspunktet var jeg innstilt på at den skal jeg ta for å bidra til det antallet som tilsier at galskapen får en ende. Nå syntes jeg det imidlertid begynner å komme frem litt for mange ting som skurrer til at jeg kan la de sprøyte det inn ukritisk. Før jeg går med på noen sprøyte nå, skal jeg ha funnet ut alt av ingredienser og hvilke effekter de har på kroppen! Jeg tror ikke på noe de sier lenger. En ting er at det er alt for mange logiske brister, men Høies reaksjon på spørsmålene til Fredrik Solvang ang. munnbind her om dagen, ble spikeren i kista for mitt vedkommende..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg