Akkurat nå…

…fant jeg ut

at jeg skal få tatt litt nye bilder og at jeg har lyst på ny header.

… i kjøleskapet

Det er jammen meg ikke mye der nå, så det trengs en ukes handel. Det er en ting jeg skal bli flinkere til, jeg skjønner ikke hvorfor jeg syns det er litt vanskelig å handle inn for en hel uke. Skjerpings.

… I veska mi

Jeg har en lypsyl uten farge, en med farge og lommeboka mi. Jeg er ikke sånn kjempeglad i å gå med veske, selv om at jeg har den med meg hver gang jeg skal ut i byen eller noe.

…på vaskerommet

Siste vasken står på så er det helt tomt. Denne helgen har jeg vært flink til å brette og legge på plass med en gang jeg har tatt ut av tørketrommelen. Det er noe jeg syns er så kjedelig, så det hender jeg drøyer det en stund.

…utenfor huset

Det er masse snø, som gjør det så fint ute. Men så klart så kommer regnet og fjernet alt i morgen. Da er vi så heldige at vi får masse slaps… Blæh.

…I stua

Rune sover på sofaen, han dro på jobb litt over 05 i dag. Two and a half men står på… Igjen…. og igjen… Blæh. Sheriff ligger å sover og ja, jeg sitter ved spisestua.

…i tankene mine

Julegaver…. jeg må få satt i gang skikkelig. Kanskje begynne å planlegge litt i kveld. Skal også skrive ned mine gjøremål før desember setter i gang. Jeg liker lister, der jeg kan stryke vekk en etter en ting.

…vurderer jeg

Jeg er så usikker på dette med mitt jentejulebord. Når skal det være, når kan de fleste. Burde jeg kanskje ha 2 stk hehe. Åh jul med din glede.

…har jeg på meg

Jeg fryser skikkelig i dag, så nå har jeg på meg sånne duntøfler, pysjbukse, genser og ulljakke. Men denne frysepinnen er ikke kald lenge. Plutselig så er jeg veldig varm, så det går opp og ned her i verden.

…angrer jeg på

Jeg tenkte tidligere i dag at jeg skulle dra tidlig på butikken, slik at jeg slapp å kjøre ut senere. Men hva skjedde? Joda, plutselig så er det allerede blitt senere…. At jeg ikke dro når jeg tenkte det da.

…skulle jeg ønske

at jeg hadde et helt ubrukt rom jeg kunne laget om til kontor. Det hadde vært så utrolig deilig.

…er jeg glad for

at jeg har gode venner, herlig familie, og er frisk og rask ❤

Håper dere har en fin mandag…

gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 kommentarer
    1. Artige “hverdagstanker” det her… jeg klarer ikke å handle inn for flere dager av gangen..sikkert lurt, men da hadde det blitt trangt i kjøleskapet.. Syns det er fint med snølaget som ligger nå..så når det først har kommet er det dumt om det regner bort… Ha en fin kveld <3

    2. Fin liste. Alltid kjekt å endre header i ny og ne, jeg gjør det litt sjelden selv.:-) Ønsker deg en fin dag imorgen!

    3. Det der med å handle inn for flere dager om gangen ,har jeg alltid slitt med også. Det endret seg plutselig etter operasjonen hvor jeg ikke kunne bære noe eller løfte på en stund. Da gikk jeg til det ( for meg drastiske ) skrittet og bestilte mat for 4dager ! hos meny som leverte det hjem til meg, så jeg slapp å bære. Neste gang klarte jeg å bestille for nesten en hel uke. Det har jeg faktisk fortsatt med, for det er så digg å slippe å dra innom butikken på vei hjem fra jobb, eller MÅTTE ut på lørdag formiddag hvis det egentlig er noe annet jeg har lyst til. Og skulle det være noe jeg har glemt er det mye raskere å stikke innom butikken om jeg vet jeg skal ha bare den ene tingen. Funnet ut at jeg faktisk sparer litt penger på det også ,selvom Meny er hakket dyrere enn rema som jeg vanligvis bruker. Ikke ment som reklame for meny altså 🙂 men jeg bor langt uti skauen og de er de eeste som har hjemlevering her.

      1. Ja man sparer jo masse på det.. må bli flinkere jeg også 😊 var flink en periode og jeg merket at det var så deilig å slippe presset hver dag hehe.. kjekt med hjemlevering da, det er jo et knall tilbud at de har det 😊😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg