Aldri så galt at det ikke er godt for NOE!

Endelig er nettet tilbake på denne pc’en, jeg skjønner ikke hva som var galt annet enn at nettet var borte i 3 dager. Samme det så lenge det virker igjen, herregud så viktig det er å ha en fungerende pc når man blogger. Det går an å skrive fra telefonen også, men det blir så smått og knotete. Og jeg har ikke akkurat det aller beste synet til å skrive mye på en liten telefon, så nå er jeg glad for at jeg kan skrive her igjen.

 

Forandring fryder, det er ihvertfall sikkert.

 

I dag har jeg vært en tur på Amfi og handlet litt for bursdagspenger jeg fikk, jeg trengte litt forandringer i stua. Jeg er litt lei av å ha alt i grånyanser så da fant jeg dette i første omgang, jeg elsker den fargen, jeg elsker pledd og jeg elsker pynteputer. Jeg vet at jeg har sagt 100 ganger at jeg skal male ferdig stua, men jeg har rett og slett ikke kommet så langt enda. Men det skal gjøres i løpet av høsten/vinteren.Jeg må si jeg gleder meg til all opprydding, tørking og ikke minst oppbygging av kjelleren er ferdig. Da først går det an å slappe av skikkelig, det er litt stress for tiden syns jeg. Men sånn er det med disse naturkatastrofene. Ellers så tenker jeg at jeg skal bestille en time til frisøren om ikke så lenge og farge håret litt, for som sagt. Forandring fryder og jeg trenger litt forandring både her og der.

 

Aldri så galt at det ikke er godt for NOE. 

 

Det gleder meg at jeg er tilbake på pc, det gleder meg at solen skinner, det gleder meg at alt ordner seg til slutt. Og i mellomtiden så skal jeg finne nytt gulv, tegne opp forandringer på oppbygging og planlegge litt snekring på en plan jeg har for kjellerstuen. Så noe positivt ut av det kommer det og det er bra. Håper dere alle har det bra, det har vi. Og takk for at du titter innom bloggen min.

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

 

 

 

2 kommentarer
    1. Det er skikkelig kjipt når nettet forsvinner. Her er det stort sett stabilt. Godt med litt forandringer. Jeg har begynt å gå fast til frisør nå. Det er digg 🙂 Klemmer <3

      1. Ja her også egentlig og det var bare på pc’en min det forsvant. Merkelig greier, men så lenge det er tilbake nå så er jeg fornøyd. Ja, frisørbesøk er jo bare deilig. klem klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg