All ære til dere ❤

Jeg er i disse dager litt i skrytemodus av mine nærmeste, fordi de virkelig fortjener det 👌 Jeg er så heldig som har så mange flinke folk rundt meg. Snekkersønn Daniel og hans Martine kjøpte seg et hus fra 1971 som rett og slett aldri hadde vært pusset opp. Så det måtte mer enn et malingstrøk til der for å si det sånn…💪Her har de revet av gammel kledning, byttet vinduer og dør. Satt opp ny kledning og grunnet og malt utvendig. Det ble så innmari fint med svart farge, det ble stilig og huset ser så fantastisk fint ut 😍Som ved alle gamle hus, så fikk de vel underveis også erfare at oppussing er den eneste menneskelige aktivitet som øker i omfang jo mer du gjør. Dukker opp no’ her og dukker opp no’ der, men nå er alt på stell og de kan se tilbake på noen harde timer med jobbing. Ekstra moro er det når de kan se på det og tenke, dette har vi gjort selv 💪Det ble revet ned vegger, noen ble flyttet, nye ble satt opp og gammelt strømanlegg og godt brukte rør ble byttet ut. Så startet de fra bunn og herregud så flinke de har vært, det er blitt så fint der, jeg er skikkelig stolt av dem ❤Resultatet av jobben de har gjort er utrolig, og forskjellen er enorm. Nå er de igang med kjelleren, og jeg må bare gi dem et klapp på skulderen for det de har utført til nå. De har nå et helt nytt hus 😊 fantastisk….

-Lene- 🌷

 

 

 

 

4 kommentarer
    1. Ja Gud så flinke👏👏hva de har fått til i såå ung alder🤩så ja du har all grunn til å være super stolt av de❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg