Alle mann på dekk

Det er en del ting vi må få gjort nå i høst, men vi sliter begge med å komme igang. Jeg tror jeg har sagt at garasjen må ryddes hundre ganger, men den må virkelig det. Vi har hatt MANGE gode, solrike fine dager å gjøre det på, men det har vi altså ikke gjort. Nå er det meldt kaldere og kaldere fremover, likevel må det gjøres. Så min plan er at vi setter i gang lørdag morgen sånn uansett vær. Alle mann på dekk, så går det fort og vi kommer til å like det etterpå.

 

Det er så godt å se tilbake på alt som er gjort og enda bedre er det når man kan stryke ut ting som står på lista. 

 

I går fikk vi endelig tid til å rokkere litt om på sovesituasjonen her i huset og nå har endelig barna fått hvert sitt soverom. De ble veldig fornøyde og enda mer fornøyde blir de i dag når ledstrips kommer på plass. Happy kids, happy life. Nå har jeg drevet å vasket og tørket klær i et par dager og nå er det endelig tomt. Men, den verste jobben gjenstår, brette klær og legge på plass klær.

Jeg bare hopper i det, dagens gjøremål skal bli gjort!

Ha en nydelig onsdag 😊

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg