Alt ligger bare i tanken og den vet jeg kan endres….

Det å ha SoMe å holde på med hver dag har gitt meg mye, tanken min har forandret seg på mange forskjellige plan, noen positive noen mindre positive. Alt i alt så har jeg faktisk en bedre hverdag. Jeg vet at det ihvertfall er noen personer der ute som gleder seg til å lese mine innlegg. Jeg vet at det er noen som bryr seg om meg og mitt. Gjennom SoMe så har jeg fått vite det, jeg har fått tilbakemeldinger på at jeg har fin blogg og at jeg virker som en alright person.

Man får virkelig gode vibber av slikt, det er godt å høre og det varmer. Da er det lettere å ha troen på seg selv på dager hvor man kanskje ikke har det. Så takk…Jeg er heldig fordi jeg snakker med mennesker jeg ellers kanskje aldri hadde møtt via mine kanaler og det er toppen av det hele.

De mindre positive sidene er ikke mange, men jeg tenker kanskje litt ekstra på hvordan jeg ser ut på bilder, tenker litt ekstra over hva jeg poster hvor. Kanskje jeg ser ting ang meg selv som jeg ikke la merke til før, som kan gjøre meg litt usikker, men sånn er det vel bare. Alt det ligger bare i tanken, og den vet jeg jo at kan endres. Kanskje jeg er litt mer opptatt nå enn jeg var før i forhold til forholdet mitt, men jeg passer på om han syns det er ok eller ei.

Foreløpig syns han det er HELT ok. Nå har jeg holdt på med denne bloggen hver eneste dag i 10 mnd og skrevet over 500 innlegg og det må jeg si meg stolt over. Husker at jeg brukte 20 minutter på å komme på en bra overskrift på mitt aller første innlegg, nå kommer de som perler på en snor. Jeg elsker min nye hverdag ❤

Ønsker dere en fin dag 🙏😊
signature-fonts

 

 

 

8 kommentarer
    1. oi. Gratulerer ! Da har jeg faktisk fulgt en blogg i 10 måneder 🙂 Ny rekord for min del og det synes jeg du skal ta som et kompliment 🙂 Ønsker deg en fin dag.

    2. Jeg synes også at blogging er en fin ting, som gir meg noe “meningsfullt” å bruke tida på. Mange mener nok det er helt meningsløst å blogge..men dem om det..hehe.. Liker bloggen og innlegga dine <3

    3. Jeg har blogget så å si hver dag i 7 år jeg, og koser meg veldig med det. Liker alle bekjentskaper og venner jeg har fått, både som jeg har møtt og som jeg ikke har møtt. De beriker hverdagen <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg