Altså den mannen der er RÅ!!

Kvelden er her og det er helt stille i nabolaget, nå nyter jeg at solen har gått ned og varmen har tatt en liten pause for natten. Rune har jobbet ettermiddagen og kom hjem i 21 i tiden. Men, tror dere han slapper av å nyter kvelden, neida, det arbeidsjernet der har jobbet i ett i hele dag.

 

Lykkelige mennesker arbeider nå engang best

 

Først her hjemme, så på jobb, så er han i gang igjen nå etter å ha spist middag. Altså den mannen der er RÅ!! Han fortjener en medalje spør du meg. Jammen meg ikke rart det bare blir finere å finere rundt oss, for han er den som gjør absolutt mest her. Du er flink!! ❤

Ha en god natt 😊

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg