Altså… hør her!

Et tre har mange grener, og dere vet jo hvor stort et familietre kan bli ikke sant. Det er nettopp slik det eskalerer i kommentarfelt også, en sier noe, noen andre gir kommentaren næring, nye grener kommer til. Og nettopp slik kan en status gå fra en gren til et fyldig tre MED BLADER. Sunne fine diskusjoner i et kommentarfelt er jo bare fint, men når det ender med mobbing av eier’n av en mening eller en status med et spørsmål da har det gått litt langt. Og jeg har sett det så mange ganger i det siste at jeg for min del bare melder meg ut av disse gruppene.

 

Vi er er en gjeng med nordmenn, vi skryter av at vi står sammen. Nå er det flere mennesker enn vanlig hjemme og flere har tid til å være på nett. Det dannes fine grupper på facebook som skal gi litt glede og eller støtte i hverdagen. Dugnad grupper, grupper som inspirerer, løfter deg opp og underholder. Men likevel så MÅ NOEN nødt til å kaste ut av seg litt dritt, starte diskusjoner og for noen er det SÅÅÅ viktig å få ut sin mening som normale oppegående mennesker VET er en upopulær mening. Jeg skjønner bare ikke hvorfor MAN MÅ GJØRE DET.

 

TENK DEG 2 GANGER OM FØR DU TRYKKER PUBLISER PÅ EN KOMMENTAR!

 

Jeg har så klart lest en og annen status eller kommentar som jeg overhodet ikke er enig i. Da går jeg bare videre og tenker ikke mer over det. Jeg melder meg ikke ut av grupper igjen pga en mening fra noen, men pga at jeg blir så forbanna over å se at det er så mange mobbere. Hvem er du til å dømme andre mennesker ut fra en status? Hvorfor er det så ekstremt mange frekke mennesker i landet vårt? Handling betyr mer enn ord, og er ikke dette en fin tid til å vise handling da? Vise at vi i Norge FAKTISK står sammen? Skjerp dere!

honey-script-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg