At jeg ikke lærer…

I dag har jeg vært en tur i Larvik hos D & M, der jobber de på spreng med å få ferdig vaskerommet før baby kommer, og det blir så fantastisk fint. Jeg er bare så stolt av alt de gjør og hvor flinke de er. På veien hjemover så tenkte jeg egentlig at jeg skulle handle slik at jeg slapp å dra ut igjen. Men så kommer den dumme tanken min på at jeg kan dra ut å gjøre det etterpå, skal bare ta vaska først.

Gang på gang tenker jeg slik, så begynner jeg med alt mulig annet hjemme, så flyr tiden. Vinden suser rundt her og jeg har tent lys og koser meg inne. Go’buksa er tilogmed tatt på, men så må jeg ut igjen da. Og så angrer jeg på at jeg ikke gjorde det i sta, jeg kan ikke skjønne at jeg ikke lærer. Jeg VET jo at jeg skulle gjort det når jeg alikevel var ute å kjørte 🤦‍♀️ Vel, av med go’buksa, på med smilet og ut å handle 🙃

Nyt lørdagskvelden
signature-fonts

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg