Av og til blir man sittende fast

Denne søndagen er ikke som alle andre, denne søndagen er bare nok en dag i uka. Det føles ikke som helg og det er en merkelig følelse egentlig. Men det vet vi jo alle at alt er litt rart for tiden. Hver dag når jeg setter meg ned for å skrive så tenker jeg at i dag skal jeg ikke skrive om noe som relaterer til viruset. Men det er jammen meg ikke lett for alt man gjør og opplever nå om dagen har jo med det å gjøre.

 

Av og til blir man sittende fast og verden blir “ond” og må få være det en stund før den blir god igjen🙏

 

I dag syns jeg også at dagen har vært utrolig lang og for det kan jeg jo bare skylde meg selv for jeg har rett og slett ikke gjort noe annet enn å ENDELIG bli ferdig med puslespillet. Phuuu, det er godt å bli ferdig, men også kjedelig så jeg får hente puslespill nr 2 med 1000 brikker. Hvorfor vil jeg egentlig meg selv så vondt når jeg egentlig bare blir frustrert tro. Kanskje den følelsen jeg får når den siste brikka legges på plass? 🤦‍♀️Jeg vurderer om jeg skal kjøpe meg hårfarge og prøve å fikse litt selv oppi kråkereiret mitt. Det gjør jo ingenting at det går galt for det har nok grodd ut innen jeg skal ut blant folk igjen likevel. Kan jo hende det faktisk blir bra også, det er jo en sjanse jeg får ta om jeg prøver meg.

Håper dagen deres har vært fin 😘

honey-script-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

4 kommentarer
    1. Jeg liker veldig godt at dagen er lang 🙂 Men mine dager er som regel veldig korte… Grattis med ferdigpuslet puslespill! Artig når man får det ferdig, og merkelig at tross strevet, får man lyst til å legge et nytt… 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg