Avstander blir lengre i julen…

Kvelden før kvelden og akkurat nå kunne jeg tenkt meg å vært i Fosnavåg sammen med gjengen som er der. Man savner så altfor mye mer i jula, og avstander blir så mye større enn de er til daglig. Men det går fint, vi har jo facetime så da er jeg med der oppe i kveld. Og i morgen skal vi til Daniel, Martine og Amelia, og det kunne jeg jo ikke ha gjort hvis jeg var der, så jeg er glad jeg er her. Og noen savner man hver jul uansett <3Rune styrer på kjøkkenet, kvelden før kvelden står på på tv og alt er egentlig bare fryd og gammen. Vi koser oss, og nyter denne kvelden. Tidligere i dag hadde vi jo grøtfest og det var hyggelig som det er hver jul, vi har alltid spist grøt på lillejulaften. Nå er det julestemning i hjerte og det er god julelukt i huset, hva mer kan man ønske seg egentlig. Nå har vi så klart sett på Grevinnen og hovmesteren, ikke godt å bli så full. Jeg så ikke mitt forrige innlegg ute på forsiden så jeg slenger det med HER.

Håper dere har en fin kveld  🎅
hello-christmas-font
Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg