Bedre med en sur torsk….

 

Dagen i dag startet kjipt, men etter å ha luftet hodet litt, tenk litt positivt og støvsuga vekk litt av det dårlige humøret så smilte jeg nesten igjen. Merkelig dette med humør, hvordan det kan påvirke så mye. Er man i dårlig humør så er det jo typisk at veldig mye annet går litt på tverke den dagen. Man mister liksom lettere taket på andre ting, slik at humøret egentlig bare blir verre. Æsj…. jammen meg bra det finnes positive tanker 🙏 Dro ut på tur, helt alene, og slengte det negative humøret rett i havet til fiskene, så kan de surmule under vann i stedet.. Sur torsk liksom hehe. Bedre enn en sur Lene veit jeg 😜 En meget positiv ting med å være i dårlig humør er for meg at jeg blir meget effektiv. Så jeg har fått gjort masse i dag.. Og det er deilig, så nå har jeg godt humør, jeg har nyvaska hus, null klesvask, og vært ute i frisk luft. 😍

Tenk positive tanker,
si positive ord,
gjør positive handlinger
og det positive gror.🌷

Så med et smil og en topplokk fylt med godsaker ønsker jeg dere en fin fin kveld 😘

-Lene-

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg