Bedre sent enn aldri

Kvelden kom brått på nå, plutselig var jammen meg klokka snart 21. I dag så har hele kjelleren blitt vasket fra topp til tå, det er så utrolig deilig. Skiftet på alle senger der nede, vasket klær, hengt opp et par lamper, tørket støv og vasket gulv. DET er så godt og det går så lett når man har arbeidsmusikk på.

 

I morgen får jeg ta meg av hovedetasjen, viktig å ta en ting om gangen slik at det blir gjort skikkelig. Jeg har vel lovet å male ferdig her oppe også den nærmeste tiden, så Rune får malt resten av listene. Nå har jeg hindret han i å fortsette pga det, så det er ikke bra.

 

Bedre sent enn aldri…….

 

Plastbokser ble endelig kjøpt inn i dag, så da fikk jeg pakket ned resten av jula. Det havner sammen med resten av julepynten oppe på loftet. Det var ikke for tidlig kan man si, men det er bedre sent enn aldri. Jeg har bestemt meg for at jeg skal begynne allerede neste måned med dette årets julegaver og kalendergaver.

 

Har ingen planer om å dra ekstra til byen for å gjøre det liksom, så dårlig tid har jeg ikke. Men jeg har bestemt meg for å kjøpe med en gave eller to hvis og når jeg er på en butikk det kan gjøres på. Ikke at jeg er så mye på butikker for tiden, men det kan jo endres fremover forhåpentligvis.

Nyt kvelden 🙏

anjellie-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg