Begynner å få dreisen på det

Da var vi kommet til fredagen og været er litt sånn opp og ned, men det er god temp så vi er ute og pusler med ting i dag og sola er på vei kan jeg se. Nå har vi hatt besøk av pappa og Rønnaug i en uke og det har vært så hyggelig. Vi har vært på tur i Stavern, spilla kort, grilla, hatt quiz og sett fotball. Pappa har tilogmed vært med Rune ute på en discgolf runde. Men, uka går så altfor fort og i dag dro de videre for å være hos min søs noen dager før ferden går nordover igjen i den fine bobilen. Hadde ikke vært meg imot å hatt en slik en.

I går startet vi dagen med å kjøpe materialer slik at jeg kunne bygge ei hylle som jeg egentlig skulle gjort for lenge siden. Men på null, komma niks var den bygd. Begynner å få dreisen på det nå og saga kan jeg nå. Artig!  Senere på dagen var vi i Stavern og ruslet litt, spiste softis og kikket litt rundt overalt. Man må liksom en tur eller to til Stavern på sommeren, det er obligatorisk rett og slett.

Planen har vært å grille marsmallows hele uka, men vinden har ikke løyet som håpet på kveldstid så vi har ikke fyrt opp. Så i dag bestemte vi oss for at vi gjør det på formiddagen og det var det noen som ble veldig glad for. Så da var det frem med grillpinner og store marsmallows og grille ivei. Koselig at vi har mulighet til å gjøre det på verandaen, det er helt perfekt for dem som liker å spise det.

Ha en god helg alle sammen ❤

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

 

 

 

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg