Beste makronene jeg har smakt!

Da er jeg ferdig med å lage makroner og jammen meg ble de gode også. Smaken var ikke så viktig for meg for den var jeg ganske så sikker på. Det er utseende jeg vil naile først og fremst. Noen vil jeg si jeg fikk til akkurat slik det skal være. De gule og grønne får jeg ikke ferdig med fyll før i morgen, det må stå over natta. Heldigvis tåler ikke jeg karamell så godt eller så kunne jeg spist mange flere enn bare 1 for å si det sånn.

 

Nam!

 

Det er moro å prøve på noe nytt, eller rettere sagt ikke gi opp når man feiler. Ofte går det veldig mye bedre neste gang eller neste gang der igjen. Vil man, så får man det til og øvelse gjør mester. For hver gang naboen eller jeg baker eller lager noe så deler vi, da går vi over med noe og motsatt. Så da var det bare å legge noen pent på en tallerken og sende over. Og tilbakemeldingen var jo så utrolig hyggelig å få (jeg håper hun har spist mange makroner før).

Ha en god natt ❤

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞
 

8 kommentarer

Siste innlegg