Blir jo aldri fornøyd jo! 

Hvor ble helgen av egentlig? Jammen meg var det blitt søndag kveld allerede, føler at denne helgen ikke har eksistert faktisk. Men sånn er det innimellom, at timene flyr fortere enn et jagerfly. Har likevel hatt en bra helg må jeg jo si selv om at jeg ikke har vært veldig sosial med NOEN. Sånn er det når man er opptatt med egne ting hele helgen. Så i kveld håper jeg på litt film og/eller serie sammen med min bedre halvdel. U know who!

 

Dere vet hvor glad jeg er i sommeren? I dag sa jeg til Rune, unnskyld meg, men blir vi aldri kvitt den varmen her. Klamt, varmt og fuktig dag, DET liker jeg ikke. Men jeg liker ikke kulde heller, blir jo aldri fornøyd jo! 

 

Når det kommer til valget, så skal jeg helt ærlig si at det er en gang i året jeg leser om politikk og kun en gang. Jeg er ikke veldig interessert i politikken ellers i året. Får med meg det jeg må få med meg, men oppsøker ikke noe info om det. Men, jeg har min borgerplikt og det betyr at jeg må stemme og da må jeg faktisk finne ut hvem jeg vil gi min stemme til. Så i dag har jeg stemt og gjort min plikt.

Ha en fin fin søndagskveld ❤

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg