Da jeg ventet på deg…

Natten den 28.09.19 da jeg satt våken og ventet på deg, da jeg ikke klarte å sove, da jeg ikke klarte å få tanken vekk fra deg og at du var så nær til å se verden. Da skrev jeg ned noen ord til deg .

“Jeg er våken men jeg er trøtt, og jeg kan ikke sove, for akkurat i dette øyeblikk så er du vei, du mitt kjære barnebarn. Fy søren som jeg gleder meg til å se deg, til å holde deg, til å bli kjent med deg.  I løpet av natten eller tidlig morgen, på datoen som er min navnedag kommer du til verden, lille jenta mi. Deg skal jeg holde tett om brystet resten av mitt liv, deg skal jeg verne så godt jeg kan for alltid.

Her hos farmor skal du alltid føle deg trygg, her er døren alltid åpen for deg og her skal du få så mye kjærlighet du bare vil. For jeg har spart et helt eget kammer i hjerte mitt for deg. I morgen skal vi møtes for aller første gang, og jeg kan bare tenke meg nå hvordan det vil bli deg, se dine foreldre så stolte som de aldri har vært før. Klumpen i halsen vokser seg større og større bare ved tanken.

Jeg er så spent, jeg er så nervøs og jeg er så glad. Så nå skal den kommende farmor være våken helt til din pappa ringer og forteller at du er her. Og forsikrer meg om at du, mamma og pappa’n selv har det bra. Først da kan jeg slappe av, først da kan jeg sove en time eller to før jeg skal reise å se deg. Jeg elsker deg allerede min lille skatt”

Dette er allerede 10 dager siden og jeg er så utrolig lykkelig med deg vakre lille Amelia i livet mitt, du har forandret meg til det bedre, jeg kan kjenne det på hele meg 💖

signature-fonts
Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg