Da lærte jeg noe nytt i kveld

Sommeren fører med seg mange goder, en av dem er ferie. Når man kan ta en lørdag på en mandagskveld da er det ferie da. I kveld ble vi bedt på middag hos min søster og fikk servert verdens beste hjemmelagde italienske pizza.

 

Det er visstnok ikke noe problem å hente Italia til Norge

 

Kanskje dumt å si, men jeg trodde ikke man kunne lage restaurantpizza hjemme. Denne smakte himmelsk, drar ikke hjem uten oppskriften på denne og jeg tror faktisk at den vanlige lørdags pizzaen hos oss er historie.

Ha en fin mandagskveld 🥰

Klem fra meg 😊

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg