Dagen i dag har vært verdifull!

For en utrolig fin dag jeg har hatt i dag, jeg har jo som dere vet vært ganske så hysterisk i forhold til corona. Jeg har sluppet litt mer opp og endelig etter litt over 3 mnd har jeg hatt noen av mine venninner her på lunsj. Det var så utrolig koselig, og skravla gikk i ett om alt og ingenting. Herlige jenter og de beste vennene mine.

Jeg var litt usikker på hva jeg skulle servere, men solen været var så ekstremt godt at jeg like godt grillet lunsjen i dag. Det falt i smak, og det er jo det som betyr noe. Timene gikk til mye latter og litt tårer. De er imponerte over hvor fint det har blitt her på vår uteplass og det gjør meg så stolt, spesielt siden vi faktisk har gjort alt selv. Da betyr det så mye mer.

Jeg fikk både lilla og oransje fantastiske roser og det er jo min favorittblomst så jeg ble så glad. Dette er venninner jeg har hatt i 30 og 36 år og vi har nesten hatt daglig kontakt siden vi møttes aller første gang. Og jeg håper at vi har hverandre i mange år til. Dagen i dag har vært verdifull!

Nyt kvelden 🌸

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

2 kommentarer
    1. Så koselig med besøk av venninnen 🙂 Ja vi må begynne å ha det litt sosialt igjen. Vi må jo ikke sitte oppå hverandre likevel 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg