Dagen i går var fantastisk…

Dagen i går var bare helt toppers, og jeg er så fornøyd med hver eneste del av dagen. Det er så utrolig godt å bli satt pris på og tatt litt ekstra godt vare på og jeg kunne ikke vært mer lykkelig. Dagen startet med at Linda kom, hun hadde med salat og iskaffe til meg, og i gave så fikk jeg ring lysestaker som jeg hadde ønsket meg ❤  Da vi var ferdig med kakestyr, så kom familien på kaffe og kaker, kaken lagde mamma da jeg ikke hadde tid selv. Og den var bare kjempegod, og pynten kunne vært verdt en million, men hadde ikke flaks denne gangen.Jeg fikk penger, gaver og mange gode klemmer av alle som kom og av Pappa som er i Tromsø. Av Rune fikk jeg blomster og vinter sko av eget ønske, pluss at jeg fikk som gave at han klipper seg.. endelig tiiiihiii  🙏Så dro vi bort til Daniel og Martine for de hadde bedt oss på burstag middag, og det var så utrolig koselig. De hadde blåst opp ballonger, lagt frem gave og laget verdens beste pasta al capone. Is til dessert og jeg koste meg så mye. Av dem pluss mamma fikk jeg bestikk til 12 personer, tror de hadde sett seg lei på at jeg har mange forskjellige gafler og kniver til hverdagsbruk 🤦‍♂️Så i dag skal bestikk skuffen vaskes, gammelt bestikk kastes og nytt skal på plass. Jeg ble veldig fornøyd med dette, og det tenker jeg det er flere enn jeg som er ❤ Alt i alt så hadde jeg en perfekt dag fra morgen til kveld og jeg er svært takknemlig…

“Å føle seg takknemlig uten å uttrykke det er som å pakke inn en gave uten å gi den” 
signature-fonts

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg