Dagene går litt for fort…

Plutselig så var det jammen meg kvelden, og jeg må si at denne dagen har gått ekstremt fort. Har hatt en fin dag på shopping og fikk kjøpt inn endel potter og lys. Blomster får jeg kjøpe når det er ferdig ute, men vi har ihvertfall kommet oss godt igang. Det er så moro å se fremgangen og jeg ville gjerne holdt på lenger, men vi ga oss for kvelden når denne plutselig dukket opp.⚡Og den inneholdt både lyn, bulder og regn, men det forsvant like fort som det kom. Uansett greit å ha litt tid på kvelden inne før natta også. Var i Sandefjord en tur i dag på og jeg liker den byen så godt, det er på en måte litt hjemme det også. Bodde tross alt der i mange mange år, og nå er jeg nesten aldri i byen der lenger, men de har noen butikker vi ikke har i Larvik så da er det bare å dure bort dit.😊Elsker butikker som Rusta, de har mye fint, mye nyttig og har fine priser. Da er det jo ekstra gøy for det blir alltid noe mer enn hva som var planen, men sånn er det bare. Håper dagen deres har vært fin, for det har min vært.❤

-Lene- 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg