De 7 små tingene..

Hva er det som gjør deg lykkelig i ditt forhold til kjærste’n din, hva er det som betyr mest for deg, og hva får deg til å smile litt ekstra ❤ Det skal ikke så mye til for at man setter litt ekstra pris kjærste’n sin. Snakker dere sammen om slike ting? Vi gjør det, fordi det betyr så mye i hverdagen, de små tingene. Men menn, de er jo menn. Sånn er det jo bare. Her er litt av hva som setter prikken på i’en for meg i mitt forhold.

Det skal ikke så mye til 😊

❤ At det ligger en liten post it lapp med et hjerte før han går på jobb (Jeg legger frem den gule blokka)

❤ Han lar meg få vite at han savner meg når jeg er borte.(selv om at jeg vet han trives alene med fjernkontrollen)

❤ Han holder meg i hånda når vi ser film.(han blir fort skvetten når vi ser grøssere)

❤ Respekt…han respekterer at vi har forskjellige syn på ting (jeg ser dårligere enn han)

❤ Han skjønner at jeg ikke har hans nivå av testosteron 😜 ( Noen ganger!)

❤ Han lar meg ta ansvar for interiøret (phuuuu, deal breaker hvis ikke)

❤ Kommer ofte hjem med blomster til meg (hver merkedag)

De små tingene som utgjør stor forskjell…

Ha en fin torsdagskveld 🌷

-Lene-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg