Den ble bedre enn noengang.

Vel fornøyd etter dagens besøk, vi har kost oss masse. Nå er det snart mandag igjen, men det som er UTROLIG deilig å tenke på nå er at helgen fortsetter i morgen på en måte. For nå er det vinterferie og ingen vekke klokke skal på, og det er det mange som er glade for her i huset. Jeg har ikke så mange planer for uken og vi får ta ting litt som de kommer. Dagen i dag har vært en skikkelig søndag, har til og med lurt inn en liten halvtime i drømmeland på sofaen mens vi ventet på besøk.

 

Langpanne sjokoladekake: 4 egg + 6 dl sukker til eggedosis. 9 dl hvetemel, 5 ts bakepulver, 4 ts vaniljesukker, 2 ss Kakao blandes sammen. 3 dl melk, 300 gram smeltet smør. Ha det tørre og det våte vekselvis i eggedosisen. Begynn og avslutt med det tørre. Fyll: 10-12 ss smeltet smør + 8-10 ss sterk kaffe. 400 gram melis, 2 ss kakao og 4 ts vaniljesukker. Jeg lager dobbelt fyll. Topp med ønsket strøssel. Kjempegod. 

 

Bakte ferdig tidlig og ryddet og gjorde klart alt, så da hadde vi et par timer til tv og litt powernap. Det er blanda følelser på det å sove litt på dagen. Jeg er liksom ikke så glad i det, men fy så godt det er når man har vært oppe før sola i det hele tatt har tenkt på å komme frem. Skikkelig unødvendig vil jeg si, men men overlevde det også. Bursdagsbarnet var fornøyd med både gaver, kaker og besøk, så da er det vel bare fryd og gammen her. Kaka fikk bein å gå på for å si det sånn Og den ble jammen meg bedre enn noengang i dag.Nå er Rune en tur på jobb, og jeg kan innta sofaen og se på mine serier. Søndag=90 days to wed (the other way)så det skal jeg gå å se på nå. Håper dagen deres har vært minst like fin som min og at det som er igjen av kvelden nytes også.

Klem til dere fra meg 😊

gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

7 kommentarer

Siste innlegg