Den fineste dagen sammen med deg…

Dagen i dag har vært så utrolig koselig. Vi startet dagen med å vaske ferdig, og nå gjenstår det bare litt før vi er ferdig med pynt også. Vi dro en tur til Daniel og Martine og kosa masse med Amelia. Måtte jo få helge dosen, det er veldig viktig. Og i dag har vi handlet inn til litt juleverksted som Rune og jeg har akkurat nå. Julemusikk måtte jo på når vi holder på med juleting, det er en selvfølge.Det har tatt sin tid å lage alt vi har lagd i dag, men det er jo bare så moro når vi gjør slike ting sammen. Og jeg har senket skuldrene mange hakk etter at jeg i går ble ferdig med julegaver til alle barna. Det er så deilig å vite at det er i boks. Resten av kvelden skal vi kose oss med å fortsette med det vi driver med nå og få på plass alt av pynt som skal opp. Jeg er så takknemlig for at Rune syns slike kvelder er like koselig som det jeg syns. Da blir det ekstra koselig. Jeg må også få gjort ferdig advents fatet innen søndag.Håper dere har en fin dag i dag også og at dere ikke er utslitt etter byturer på denne black friday dagen. Jeg var innom bare noen få steder og bare der var det kaos.

Ønsker dere en nydelig kveld videre 😘
gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg