Den flotteste mannen av dem alle…

På en dag som denne skulle jeg virkelig ønske at jeg kunne dra til Pappa, sette meg i bilen og kjøre til han, gi han en god klem og ønske han personlig gratulerer med dagen. Men avstanden er stor og virker ennå større i dag, og det er nettopp på slike dager jeg skulle ønske vi var nærmere hverandre. I dag fyller han 75 år og han er den flotteste mannen jeg vet om ❤Du er morsom, god, snill og omtenksom, og jeg har mange av mine egenskaper fra deg. Du og jeg har det alltid så moro når vi er sammen, spesielt etter et par drinker. Kommer aldri til å glemme den dagen på hytta i Vrådal da du møtte en elefant og dansa som en gud 🕺 Gode minner å sitte igjen med.

Dårlig kvalitet men måtte ta det med for det <3

Du gjør meg så utrolig glad når du viser meg at du er stolt av meg, det setter jeg så pris på. Takk Pappa!! Og selv om at jeg ikke kan være sammen med deg på denne dagen så vil jeg at du skal vite jeg tenker på deg. Håper du får en fantastisk fin dag der oppe i nord, kjempeglad i deg Papp’sen min ❤

 😍Ett lite ord fra pappa, et lite kompliment – det er alt som skal til for å løfte meg opp og lyse opp dagen 😘

-Lene- 🌹

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg