Den røden tråden…..

I dag er dagen den nye lille familien kommer hjem og da tenkte Rune og jeg at vi skulle gjøre det litt hyggelig for dem og fikse litt opp utenfor huset dems. Jeg spurte dem i går om de gruet seg eller gledet seg til å komme hjem, og de gledet seg så klart til det, bortsett fra at den røde tråden ved senga ble borte. Vel, det måtte jeg gjøre noe med tenkte jeg, så da måtte de få en rød tråd hjemme å ❤Jeg vil alltid stille opp for dem, og på den røde tråden står det skrevet svart på hvitt. Nå begynner fremtiden deres og det blir sikkert godt å være hjemme og bli vant til den nye tilværelsen. 

Nå skal jeg ta med meg lille Bobbii hjem til dem så han får hilse på lillesøster, det kan bli spennende. Da er familien komplett, og alle 4 er samlet… ❤

Ønsker dere en fin dag for i dag er det virkelig en fin dag
signature-fonts

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg