Den ultimate forholdstesten

I dag så har jeg litt planer. Det skal ryddes og pyntes litt, og jeg skal beise hønsenetting rammen min. Jeg skal i gang med penselen igjen og jeg har faktisk savnet å male i disse regnværs dagene. Det er jo så moro når det blir så stor forskjell før og etter. Vi skal også gjøre klart område ved bassenget og jeg gleder meg til det er gjort. Der nede er det alltid vindstille og en fin solrik fin plass som vi gjerne vil bruke så mye mer.

 

Så da må vi flytte langbordet vårt ned dit, og det er ikke bare bare å få gjort. Så nå har vi headhuntet muskelkraft fra både Daniel, “svoger” og nabogutter. For det trengs virkelig muskler i tillegg til Rune sine for å flytte på dette bordet. Men det kommer til å bli så bra, det er den beste avgjørelsen vi har tatt å bygge bordet vårt ute i stedet for å kjøpe, det er plass til mange mennesker og er stødig og fint. Anbefales!

 

Denne dagen kommer til å bli en veldig fin dag

 

I går snakka vi om all oppussing vi har gjort her hjemme og hvor lite uvenner vi har vært opp igjennom alt. Oppussing er jo den ultimate forholdstesten spør du meg, og der har vi virkelig bestått med glans. Vi har faktisk enda til gode å bli uvenner når vi har pusset opp, og det er jeg så glad for.

 

Så vi krysser fingrene for at det fortsetter sånn, for vi har det jo så gøy med å drive med ting sammen. Bortsett fra at han melder seg ut når jeg har lyst å male stua “annenhver” måned og DET skjønner jeg meget godt. Men jeg skal kjøpe inn maling og få malt stua ferdig for nå har det vært to farger her i lang tid. Som du ser her 👇

Ønsker dere en fantastisk søndag alle sammen 🌸🌻

cursive-fonts

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

 

 

 

 

 

6 kommentarer
    1. Så flinke dere er 🙂 er nok mange forhold som blir satt på prøve i disse tider. Merker det litt ekstra hos meg og samboeren som flyttet sammen i Januar og allerede har våres egne utfordringer i hverdagen. Heldigvis går det bra mellom oss, men merker jo at enkelte ting er tøff når vi ikke kan få tatt i mot den hjelpen/støtten vi trenger i hverdagen i disse corna tider.

    2. Oppussing er jo kjempespennende! Og artig å gjøre sammen også. 😀

      Så flott å se bilde fra stua di! Stilig! Takk for at du deler. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg